Door op 23 februari 2014

PvdA bezoekt sportverenigingen Ossenkoppelerhoek

De PvdA Almelo is zaterdag op bezoek geweest bij de sportverenigingen op de Ossenkoppelerhoek. Anja Timmer, Jan Steenhagen, Arjan de Vries en Marjolein Wessels bezochten SV Almelo, La Première en ON.

‘We willen weer vooruit kijken!’, dat was het belangrijkste signaal dat bij alle clubs naar voren kwam. De afgelopen jaren hebben de sportverenigingen op de Ossenkoppelerhoek steeds rekening gehouden met een verhuizing; eerst in verband met de flexlocatie, later om uitbreiding van het Heracles stadion mogelijk te maken. De investeringen in de velden en gebouwen werden stil gezet en alleen het hoogst nodige onderhoud is verricht, want als je gaat verhuizen, ga je niet meer investeren in je oude locatie. Nu is bekend dat een verhuizing niet nodig is en zitten de verenigingen met verouderde onderkomens. Voor de PvdA een belangrijk signaal om mee aan de slag te gaan. Laten we als gemeente en sportverenigingen samen aan de slag gaan met een sportpark dat klaar is voor de toekomst!

Zie ook het commentaar van Arjan de Vries

Bij La Première: