Door op 27 maart 2014

Oud en Nieuw (deel 1)

Vandaag nemen we afscheid van onze raadsleden, morgen verwelkomen we onze nieuwe raadsleden. De oude raad was inmiddels bekend, bekende mensen, bekende gezichten en een bevlogen groep mensen. De nieuwe raad is nieuw, nieuwe mensen en nieuwe gezichten. Wij gaan er vanuit dat ook dit een mooie groep wordt.

Voor ons als PvdA betekent dit dat wij afscheid gaan nemen van Luc Schuur. Luc was vier jaar lang onze fractievoorzitter. We hebben mooie dingen kunnen bereiken met elkaar. We hadden hoogtepunten en ook dieptepunten. Het was geen makkelijke periode in tijden van crisis, maar een periode waarin wij de meest kwetsbare mensen hebben kunnen ontzien succes ! We nemen ook afscheid van Marjolein Wessels, onze vicefractievoorzitter. Marjolein heeft tot de laatste dag gevochten voor ons sociale beleid en zal dit blijven doen. Marjolein is jong, enthousiast en resultaat gericht. Dit heeft ze in alles ook laten merken ! Dan onze Ruud Borgman, altijd even enthousiast en vol vuur en passie aan het werk. De afgelopen jaren waren niet altijd makkelijk, maar Ruud was en is er wel altijd ! Nazan Kirkagac, Almelo is van iedereen ! Daar heeft Nazan de afgelopen jaren met succes voor gevochten. Er zijn mooie stappen gezet en we gaan er mee door ! Peter Elbertse, onze bevlogen cultuur man die loyaal, vasthoudend en vastberaden is .

Ook bedanken we onze altijd kritische fractievolger Herman Zwerink, even raadslid en daarna weer fractievolger , een man met het hart op de goede plek, hij ondersteunde de huidige fractie met raad en daad.

En nee, we zetten niemand aan de kant, ook onze oude fractie niet, onze partijgenoten ! Jullie zullen deze mensen de komende jaren vast nog met regelmaat tegenkomen !

Luc, Marjolein, Ruud, Nazan en Peter: bedankt !