Door op 29 januari 2014

Presentatie verkiezingsmagazine Van Goghplein

Donderdag 30 januari wordt het verkiezingsmagazine van de PvdA Almelo gepresenteerd. In het winkelcentrum Van Goghplein wordt het eerste exemplaar onthuld door wethouders Mieke Kuik en Anja Timmer.
Lokaal 14 is een tijdschrift met verhalen en interviews over de plannen van de PvdA in het land en in Almelo. Er zijn interviews te lezen met kandidaten voor de Almelose gemeenteraad en met lijsttrekker Anja Timmer en er staan bijdragen in van onder anderen fractievoorzitter Luc Schuur en wethouder Mieke Kuik.
Mieke Kuik (lijsttrekker in 2010) en Anja Timmer (lijsttrekker in 2014) presenteren donderdag om 17.30 uur het magazine. Vervolgens wordt het tijdschrift verder uitgedeeld onder belangstellenden. De komende periode is de PvdA veel te vinden in de verschillende winkelcentra in de wijken van Almelo. Daarom is ook voor de presentatie van het magazine gekozen voor een winkelcentrum als locatie. Het tijdschrift zal in de komende periode volop
worden verspreid bij acties van de PvdA in Almelo.

Waar ben je naar op zoek?