Door op 17 augustus 2013

PvdA Almelo is op zoek naar jou! Kom naar de informatiebijeenkomst!

Normal

false

NL
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standaardtabel;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:9.5pt;
font-family:”Trebuchet MS”,”sans-serif”;}

Ben je 18 of 68 of iets daartussen en vind je politiek leuk? Heb je een rood hart en ben je begaan met het wel en wee van onze stad?

Kom dan woensdag 21 augustus om 20.00 uur naar de bibliotheek en luister naar Manon Fokke (Tweede Kamerlid van de PvdA), Willem Loupatty (voorzitter van de PvdA afdeling Almelo) en Nazan Kirkacac (raadslid van de PvdA in Almelo). Zij vertellen je alles over het reilen en zeilen in de politiek vanuit hun eigen ervaring. En ze beantwoorden al jouw vragen daarover!

In maart 2014 wordt de nieuwe gemeenteraad gekozen. Die raad, waar jij lid van kunt worden, bepaalt welke belangen van onze burgers de komende vier jaar op de Almelose agenda komen en welke besluiten daarover genomen worden!

Wij verwelkomen iedereen die wil meedenken, meebesturen en mee-organiseren om onze gemeente leefbaarder en socialer te maken.

Woon je in de gemeente Almelo en ben je geïnteresseerd? Twijfel niet en laat je woensdagavond vrijblijvend informeren. Natuurlijk kun je ook contact opnemen met het secretariaat.

Informatiebijeenkomst over de gemeenteraad: woensdag 21 augustus om 20.00u in leescafé De Meridiaan van de bibliotheek in Almelo.

Voor de agenda: kijk op https://almelo.pvda.nl/agenda/informatiebijeenkomst-potentiele-raadsleden/

Lieneke Bolhuis (secretaris PvdA Almelo), telefoon 06 559 77 815.