Over ons

De PvdA Almelo heeft momenteel twee raadszetels in de gemeenteraad. Daarnaast is er een actieve lokale vereniging met ruim 150 leden!
Binnen de vereniging worden verschillende activiteiten georganiseerd: politieke cafe’s, debatavonden, de Herman Hoften lezing en kennismakingsbijeenkomsten voor nieuwe leden. Het afdelingsbestuur zorgt voor de dagelijkse aansturing van de vereniging.

Het afdelingsbestuur is te bereiken via het secretariaat via pvda.secretariaat.almelo@gmail.com.

Binnen de vereniging zijn er diverse mogelijkheden om actief te worden, zeker nu de gemeenteraadsverkiezingen 2018 voor de deur staan! Wil je deelnemen of kennismaken met ons, mail dan naar het secretariaat!

Algemene ledenvergaderingen
Het afdelingsbestuur organiseert eens in de zoveel tijd een algemene ledenvergadering. Op een algemene ledenvergadering worden belangrijke zaken besproken waarbij instemming nodig is van de Almelose leden. Het is belangrijk dat ook jij je stem laat horen tijdens een ALV! Hou de agenda in de gaten voor de actuele vergaderdata. Ieder lid is welkom, zonder aanmelding vooraf!