Achtergrond bij de verkiezingen

Op 19 maart 2014 kiest Almelo haar nieuwe gemeenteraad. De belangrijkste activiteiten voor de PvdA Almelo zijn:

1. Het VERKIEZINGSPROGRAMMA: met “LOKAAL SOCIAAL” gaan we de verkiezingen in. LOKAAL SOCIAAL is een sterk en sociaal programma voor de raadsperiode 2014-2018
  2. De KIESLIJST: de lijst met onze sterke kandidaten voor de nieuwe PvdA raadsfractie en (bij collegedeelname) sterke wethouderskandidaten
  3. De CAMPAGNE: om zo succesvol mogelijk onze boodschap en onze kandidaten bekend te maken bij de kiezer

Voor elk van deze activiteiten is er een commissie ingesteld:

1. De verkiezingsprogrammacommissie: het werk van de commissie (Arjan de Vries, Rembrandt de Vries en Bert Kuiper) zit er op. Hun ontwerp verkiezingsprogramma is op 20 november ongewijzigd vastgesteld. klik hier voor het programma
  2. De kandidaatstellingscommissie: Op 20 november 2013 is de ontwerp-kieslijst vastgesteld in de ledenvergadering. De lijst is zo goed als ongewijzigd overgenomen door de leden. (De commissie bestond uit Martin Knol, Bram Donkers, Rembrandt de Vries (gedeeltelijk), Jeroen Ongering en Joke Jansen-Jansen)
  3. De campagnecommissie: de campagne komt op stoom! Op 11 januari vindt de aftrap plaats voor het publiek. Als je geïnteresseerd bent in campagnewerk en je draagt de partij een warm hart en goed resultaat toe, meldt je dan bij de campagnecoordinator: Lieneke Bolhuis, via bolhuislien@gmail.com.

Meer over de verkiezingen op onze verkiezingssite die binnenkort volledig geupdate wordt:  http://www.almelo-verkiezingen2014.nl/index.html