28 maart 2014

Oud en Nieuw (deel 2)

Gisteren namen we afscheid, vandaag verwelkomen we onze nieuwe raadsleden. De oude raad was inmiddels bekend, bekende mensen, bekende gezichten. De huidige raad is grotendeels  nieuw, nieuwe mensen en nieuwe gezichten. Wij gaan er vanuit dat ook deze raadsleden zorgen voor: “het eigen sociaal democratische geluid” in de Almelose raad.

20140327_173619 (800x449) De beëdiging van Anja en Fulya

20140327_172504 (800x451) De beëdiging van Willem

20140327_172819 (450x800)  De beëdiging van Jaap

Voor ons als PvdA betekent dit dat wij Anja Timmer verwelkomen in de raad. Anja is natuurlijk niet nieuw in politiek Almelo. Anja is wel nieuw als raadslid. Anja neemt de plek van Luc over en is onze fractievoorzitter. Anja is een gedreven sociaal democraat en een verbinder. Anja zal blijven gaan voor een stad waarin wij de rekening eerlijk verdelen. Willem Loupatty is nieuw in de fractie maar zeker geen onbekende als oud voorzitter van het bestuur. Willem is maatschappelijk erg actief, een man die doorzet en vol zal houden ! Fulya Uysal, ook nieuw in de raad. Enthousiast en erg betrokken en was de jongste kandidaat raadslid van onze lijst. Jaap Stapel is een oude bekende uit de vorige fractie. Het motto van Jaap is ‘er zijn voor elkaar’. Jaap heeft de afgelopen vier jaar hier hard aan gewerkt en zal dit nog vier jaar blijven doen.

140327.fractie na installatie1breedbeeld (800x480) Vlnr: Willem, Anja, Jaap en Fulya

Het is een kleine fractie, kleiner dan de vorige periode. Lieneke Bolhuis zal dan ook als actief fractievolger deelnemen aan de fractie. Lieneke gaat voor de kansen, kansen voor iedereen. Daarnaast hecht ze waarde aan de sociale media, deze zal de komende periode dus veelvuldig gebruikt gaan worden. Tot slot onze fractiemedewerker Henk ter Horst, onze  man die alle hand en span diensten voor ons gaat doen !

140327.fractie na installatie2 (800x481) met Lieneke Bolhuis in het midden

140327.fractie na installatie4 (800x481) met rechts Henk ter Horst

De  nieuwe fractie heeft er zin in, zet haar schouders er onder en gaat door met de ingezette lijn van de oude fractie. Wij zullen ons sociale gezicht vaak laten zien en horen !

Anja, Willem, Fulya, Jaap, Lieneke en Henk, heel veel succes !